//super awesome !
S U P E R G I R L ♥

Touch The Image

Photobucket
Touch Me Too!

Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hello! I hope you're having a great day!


T E L E Y ♥

Photobucket
Say Something ^^


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Sha Gelsey
Others:   


Hello :')

Assalamualaikum .
Sebenarnya , aku nak cerita pasal Shah . Tapi aku rasa tak payah lahh . Nanti aku lagi sedih . So I decided untuk cerita anything masa wedding Achik :)

Okay , Emy datang , I do expect that sebab dia memang dah janji nak datang . So , okay lahh . Dia pakia tudung youuu ~ Hihi Shi memang ada lahh . Sebab dia tidur rumah akuu :3

And then , masatu aku , tengah amik gambar dengan diaorang semua tuhh . Aku dengan diaorang semua dah  pose depan camera , dah senyum semua dah . Kejap lagi Emy cakap, "Eh , Bihannnnnnnnn !" And bila aku nampak Bihan , aku menjerit , orang semua tengok . LOL . Ehh , pedulu pulak akuu kann , Rumah akuu :p Hahah .

Excited gila masa nampak diaaaa ! Dia datang dengan family ! Sumpah , aku langsung tak expect yang Bihan akan datang . Ye lahh , masa aku invite dia , dia cakap dia malu lahh . Itu lahh . Ini lahh . Hahah .

Aku tunggu Farahin and Yeen . Tapi diaorang tak datang . Hmm , takpelah :')

Haihhh . Dah pukul 2:01 PM and Shah still tak text or call aku . Haa . Takpe sayang . Takpe :'} I faham . You busy eh ? Okay . You pergi siapkan kerja you kayyy ? :'}