//super awesome !
S U P E R G I R L ♥

Touch The Image

Photobucket
Touch Me Too!

Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hello! I hope you're having a great day!


T E L E Y ♥

Photobucket
Say Something ^^


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Sha Gelsey
Others:   


Curang ke ? Part 1

Assalamualaikum .

Okay . Aku tengah tak tentu arah sekarang ni . Keep on crying lately . Hmm . So let me tell you the whole story .

Last Wednesday , aku tidur rumah Shi and aku call Shah sebab nak tanya dia pasal esok . Ye lahh , nak pergi date kan . Hihi . Then , dia tak boleh pergi . Just imagine , tak macam aku angin gila pulak kan ! Dah lah lepas ni aku dah tak boleh nak keluar selalu . Ye lah kann , budak nak PMR . Ya ALLAH . Aku geram sangat masatu . Dia kat Pahang and ada family day . So dia tak balik . Dia cerita dekat aku pasal perempuan pakai bikini semua tu masa dia kat pantai mana entah . Sumpah aku menyirap gila ! Ya ALLAH , aku sabar lagi . Then dia cakap dia taknak balik sebab ramai perempuan pakai bikini dekat situ . Okay , aku geram ! Then aku jauh kan phone aku sikit and mengadu dekat Shi yang masatu tengah baring dekat sebelah aku . Ye lah kan , dah geram sangat . Aku tak boleh nak pendam lama lama . Then dia terdengar . Dia cakap "Pehhhh , dekat sini cakap kat sana pun cakap kann . Perghh" Then dia terus matikan ! Kau tahu tak masatu aku buat 131 and tak sampai 20 minit pun kitaorang cakap dia dah matikan ! Ya ALLAH , aku sangat sangat sangatttttttt geram masatu ! Aku terus baling phone . Teburai phone gua derrr . Rasa macam nak nangis gila gila tapi aku tahan . Then Shi cakap , macam macam kat aku . Nak sejuk kan hati aku . Dia dengan laki dia , Daus pun tengah nyirap dengan Shah . Shi cakap , esok keluar , aku jalan dengan Mamat . Member Daus . Then masa aku on handphone aku balik , satu text pun tak ada from Shah . Call ? Lagi lah ! Haram ! Then , aku tak fikir apa dah . Aku dengan Shi cari cari baju untuk pakai esok and sebelum tidur tu , feeling feeling sikit dengar lagu :3 Wait for Part 2 guyss :**