//super awesome !
S U P E R G I R L ♥

Touch The Image

Photobucket
Touch Me Too!

Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hello! I hope you're having a great day!


T E L E Y ♥

Photobucket
Say Something ^^


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Sha Gelsey
Others:   


Curang ke ? Part 2

Thursday , 28th March 2013

Okay , aku pergi bandar freehair . Ya Allah , aku pun tak tahu apesal aku boleh nak freehair pulak tiba tiba . Hmm , actually , aku saja nak buat perangai . Ye lah kann , tengah angin dengan boyfriend . Tu yang buat perangai tu . Then masa kat cs tu , aku jumpa Syahira Samad . Wuwuwuwu . Dia comelllllllll :* Then , jumpa Daus , Mamat and Apis . First time nampak Daus , aku tak percaya itu dia ! Sumpah keding ! Never thought dia sekeding itu ! Lol ! But seriously ! Dia keding sangat sangat sangattttttttt xD Kay then, aku jlan dengan Mamat . Apis kelakar gila ! Asyik buat lawak je siaa ! Memang tak sah kalau tak ketawa . Then kitaorang pergi dekat arcade . Shi main game kereta tu dengan Mamat . Then , kitaorang tengok Apis main game kereta tu dengan budak cina mana entah . Shi tengah duduk dengan Daus . And , Mamat ajak aku main bola . Wuwuwuwwu . Aku pun ikutlah dia . Then kitaorang jalan jalan jalan and jalan .

Shi ajak pergi Segget Cafe . Masa tengah jalan tu , Ketiga tiga jantan tu keluar kan rokok . Aku amik rokok yang ada dekat Mamat and Shi suruh patahkan . So aku pun patahkan lah . Suddenly phone aku bunyi . Aku pergi jauh sikit and answer . But tak ada orang cakap . Aku matikan and pergi tempat tadi balik . And guess what ? Tiga tiga tengah isap rokok . Aku tahan je bau natang beruk tuhh -,- Nasib baik tak lekat dekat baju aku . Fuhh !

So , kitaorang pun jalan lah towards Segget Cafe tu . Dekat situ , Shi merajuk dengan Daus . So aku and Shi duduk dekat meja belakang . Shi text Syahira suruh datang situ and a few minutes later , dia pun sampai . Then , Daus ajak pergi karaoke . Aku pun okay je lahh . Aku ingat karaoke kat situ je . Rupa rupanya dekat ANGSANA ! Kepala daddy awak semua lah ! Means , kena naik motor ! Haihhh . Aku dah lah lemah bab bab naik motor niiiiii >< Masa tengah nak pergi dekat tempat diaorang parking motor tu , Shi pimpin tangan Daus . Tangan dia lagi satu pimpin tangan aku . Then dia hulur tangan aku dekat Mamat . Mamat pun sambut and pegang tangan aku . Kitaorang pimpin tangan sampai dekat tempat parking tuu . Babi siaaaaaa Shi niiii ! Ya ALLAH haiiiih ><

Masa dah sampai dekat tempat diaorang park motor diaorang . Mamat pakai kan aku helmet . Sweet tak ? Ecececeh ! Hahaha ! xD Lepastu masa nak naik motor tu , aku dengar Daus ada cakap dekat Mamat , "Kau bawak perlahan lahan ehh" Hahaha . Mesti Shi suruh . Lol . Aku tahu Shi sayang aku :3 weyhhhhh . Aku dahlah tak pandai naik motor nii T.T Then naik motor sampai dekat Angsana . Dah turun , aku suruh Shi bukakan helmet . And tiba tiba , diaorang cakap , tak jadi . Pergi dekat Tiram . Aku dahlah dah bukak helmet . Nak pakai lagi dah satu masalah . Haihh . Then , aku cakap kat Mamat "Kalau saya tak pakai benda ni boleh tak ?" "Kalau awak nak kena saman, takpayah lah pakai ..." "Alaaaaa. Macam mana nak pakai benda ni ?" Then dia amik and pakai kan aku . Lepastu aku pun naik motor . Jauh perjalanan :3 Sampai dekat Tiram, aku bukak helmet sendiri . Bangga youu :3

Shi dengan Daus dah naik dulu nak pilih bilik . Mamat suruh aku naik dulu tapi aku cakap aku taknak . Ye lahh , taknak aku kacau diaorang :D Bila Mamat dah siap , aku naik atas dengan dia and Apis . Dekat dalam tu , kedudukan dia from kiri is , Mamat , aku , Apis , Daus , Shi . Mula muka aku memang tak nak nyanyi . Ye lah , lagu melayu . Aku kurang tahu sikit . Then , Shi pilih lagu Wish You Were Here by Avril Lavigne and Good Tme by Owl City and Carly Rae Jepsen . Next song is Acha Sepstriasa's song . Ada Cinta . Masa aku dengan Shi nyanyi , Daus and Apis suruh Shi diam . So dia pun diam . Aku pun terjerit that sounds like this "woiii ! Kenpa diam ?! Wa tak tahu rentak lah weyhhhhhhh!" And diorang semua gelak gelak . Lol . Mamat rapatkan muka dia dekat aku and nyanyi sekali . Macam nak guide aku rentak lgu tu lah . Hihikk :D Masa diaorang tengah nyanyi tu , Mamat tanya aku , "Ni dah ada boy ke belum ni " Aku fake smile and angguk . Then dia cakap "Oh . Saya tak kacau orang yang dah ada boyfriend" And after that , dia macam lain gila ! Dia macam duduk termenung je . Aku pun ajak Shi keluar . Aku cerita dekat dia and dia cakap apende entah . Masa aku and Shi masuk , diaorang tengah karok lagu Changed The Way You Kiss . Bising gila and semua tengah dance kat dalam tu . Dah macam kat private club dah :3 Then masa aku jalan tu , aku tunduk and terlanggar kepala Mamat yang masatu tengah dance ! Serious sakit ! And then , dia gosokkan kepala aku :D And sambung dance balik -,- Then Shi ajak Mamat keluar and cakap apende entah .

Masatu dah pukul berapa entah and Shi and me have to go home no matter what ! Masa turun tu , boleh pulak hujan ! Oh my myyyyyy :O Kitaorang pun tunggu sekejap . Aku snapkan gambar Shi and Daus . Ada sekali tu , aku tengah betul kan fake lashes Shi . And siapa entah tanya . Apis kott . Dia tanya "apa tuuu?" and Mamat jawab "tu eyeshadow" dengan bangganya aku gelak macam orang gila dekat situ ! XD Then Apis kata "eyeshadow tu dekat bawah" lagi gila aku gelak ! Hahahahahahaha ! Lepastu aku cakaplah "Fuck... Eh salah salah ! Fake lashes" Apis tanya , "hah ? Apa tu ?" "bulu mata palsu lahh" aku jawab and dia cakap "ohh . Ingatkan mencarut..." siallah !! Hahah ! Masa nak gerak tu , Mamat kasi aku pakai jacket dia . Shi dah pakai dulu dah Daus punya jacket . Lepas aku pakai jacket tu , Mamat cakap , "haa zip lahh" lepastu aku pun zip separuh je . And Mamat betulkan kolar jacket tu and tolong zip kan sampai atas . Terharu actually . Hmm . Then dia pakaikan helmet . Oh ohh ! Before aku lupa , Shi ada sepak Daus dekat dia punya tetttttt tapi tak kena . Kena dekat kaki Daus . Just imagine kalau kena dekat Daus punya tuu . Senak dia ! xD hahahaha ! Then diaorang hantar kitaorang balik . So , selamat sampai rumah Shi . Aku rasa serba salah sebenarnya . Everything yang aku buat dengan Mamat , aku rasa happy but , aku rasa yang aku ni jahat sangat ! How could I hold his hand and act like sweet couples with him and NOT SHAH ! Ya Allah , tenangkan lah hati aku . Aku teringat plan yang Shi suruh aku buat . Untuk seminggu jangan text or call Shah . Aku kena lawan ego aku . Shi cakap , kalau dia text aku dulu , baru aku text dia balik . Tapi sampai sekarang dia tak text aku . Aku kecewa dengan Shah . And selama beberapa hari ni lah , Mamat teman aku . Aku rasa sekarang ni , macam Mamat boyfriend aku . Bukan Shah . Hmm . Ye lah , kalau aku tak reply text Mamat , dia terus call tanya kenapa . Kalau Shah , aku tak reply , dia tak buat apa apa pun. Nanti dah lama sikit baru dia text lagi . Hmm :<

Sometimes aku rasa I have to let Shah go . But , when I think about us again , I think , I shouldn't . Aku serabut . Hm . Pray for me guys . Pray for us :')